Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Gwarantujemy szeroki zakres usług serwisowych przez cały okres eksploatacji naszych urządzeń.

5 lat gwarancji

Jesteśmy pewni jakości oferowanych przez nas produktów, dlatego na wszystkie klimatyzatory marki SEVRA udzielamy aż 5-letniej gwarancji.

W trakcie trwania okresu gwarancyjnego zapewniamy bezpłatne usuwanie awarii urządzeń spowodowanych wadliwymi częściami
lub defektami produkcyjnyjnymi na warunkach opisanych szczegółowo w Karcie Gwarancyjnej. Po tym czasie oferujemy odpłatny serwis gwarancyjny.

Pobierz kartę gwarancyjną

Warunki gwarancji SEVRA

Warunkiem obowiązywania 5-letniej gwarancji jest montaż i uruchomienie urządzenia przez Autoryzowanego Instalatora SEVRA oraz wykonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych co najmniej dwa razy w roku.

  • Gwarancja dotyczy wyłącznie urządzeń zakupionych w sieci dystrybucji wyłącznego importera marki SEVRA.
  • Montaż i uruchomienie urządzeń musi zostać przeprowadzone przez Autoryzowanego Instalatora SEVRA, którego uprawnienia potwierdzone są aktualnym certyfikatem autoryzacyjnym.
  • Co najmniej dwa razy w roku (w odstępach co najmniej 5-7 miesięcznych) wymagane jest przeprowadzenie przez pracowników serwisu Autoryzowanego Instalatora płatnych przeglądów konserwacyjnych i ich odpowiednie udokumentowanie w Karcie gwarancyjnej.
  • Karta gwarancyjna jest ważna pod warunkiem jej prawidłowego wypełnienia i podpisania przez Autoryzowanego Instalatora, który dokonał montażu i uruchomienia urządzenia.

Jak wygląda procedura zgłoszeń reklamacyjnych?

  1. Rozpoznaj usterkę.

    Należy rozpoznać powstałą usterkę i zlokalizować uszkodzone/wadliwe komponenty urządzenia. W przypadku problemów z rozpoznaniem usterki prosimy o kontakt z Działem Serwisu WIENKRA.

  2. Wypełnij formularz zgłoszenia serwisowego.

    Należy dokładnie uzupełnić wszystkie pola formularza zgłoszenia serwisowego. Zgłoszenie serwisowe musi zawierać:

    • Dane Klienta ostatecznego oraz datę montażu i uruchomienia urządzenia, od której liczony jest okres gwarancyjny.
    • Dane firmy instalacyjnej zgłaszającej usterkę wraz z datą zakupu urządzenia i numerem faktury.
    • Dokładny opis usterki urządzenia i czynności, jakie zostały wykonane w celu ich rozpoznania.
    • Listę zamawianych części zamiennych – ich symbol lub nazwę. W przypadku braku informacji o symbolu części zamiennej prosimy o kontakt z Działem Serwisu WIENKRA w celu ich ustalenia.
    • Sposób dostawy zamówionych części (odbiór osobisty lub wysyłka pod wskazany adres).
  3. Dołącz do formularza kopie wymaganych dokumentów.

    Do formularza zgłoszenia serwisowego należy dołączyć następujące dokumenty:

    • Skan wszystkich stron ważnej Karty Gwarancyjnej.
    • Skan dowodu zakupu urządzenia przez Klienta ostatecznego (faktura).
    • Zdjęcia tabliczki znamionowej uszkodzonego urządzenia.
  4. Realizacja reklamacji.

    Realizacja reklamacji gwarancyjnej rozpocznie się po weryfikacji zgłoszenia i potwierdzeniu zgodności zapisów znajdujących się w Karcie Gwarancyjnej ze stanem faktycznym. Naprawa gwarancyjna powinna się odbyć w terminie 14 dni roboczych od daty uznania roszczeń, chyba, że konieczne jest sprowadzenie części zamiennych z zagranicy – wtedy czas na usunięcie usterki zostaje wydłużony do 32 dni roboczych.

Formularz zgłoszenia serwisowego

wypełnij formularz